رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

هانامانتانا

 

نوع : سریال آمریکایی
تعداد : 4 dvd
ژانر : کمدی / درام
اپیزود : 1 تا 26
زیرنویس : فارسی
قیمت بدون قاب : 3500   تومان
قیمت با قاب : 5500   تومان
توضیحات :
هانا مونتانا را که همه میششناسید؟ هانا مونتانا یک خواننده پاپ محبوب که در این داستان به دلیل نارضایتی پدرش از او هانا را برای مدتی به زادگاه خودش نزد مادر بزرگش میفرستد ولی

 

 

 

توضیحات بیشتر 

 

 مایلی سایرس به دختر هانا مانتانا معروفه که اسم یکی از سریال های تلویزیونی در لندن است او متولد سال 1991 در انگلستان است او گیتار زدن رو از طریق پدرش یاد گرفت و الان در سن کمی که دارد توانسته بیشترین طرفدار را داشته باشد .
مایلی چند تا از آهنگ هایش را هم با جانس برادرز خوانده است و از کسی که متنفره دختر به اسم سلنا گوبرز که او هم خوانندگی میکند .

سبک ها : پاپ - راک - پانک

 

 

                        

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه ر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:52

وای من عاشقشم سدی

تو رو خدا اسم منو درست بگو

هلیا یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54

واییییی من که عاشقشموبتون عالییییییی هستش

مهسا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:12 http://ندارم

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب بود

دانش دوست ما جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:50 http://daneshdostema.blogsky.com

من عاشق هانا مانتانا هستم
همه ی dvd هاش رودارم
همه ی دفتر ها و عکس برگردوناش رو دارم
حتی به کمدم عکس بزرگ اونو زدم !
منتظر حضورت هستم

parniyn پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:39

1_هانامانتانا راخیلی دوست دارم.

2_دوست دارم که عکس بیشتری ازهانامانتانادر سایت هانامانتاناببینم.

3_بازی هانامانتانارادراینترنت بازی کنم یا بازی های هانامانتانا را مجانی دانلودکنم ونخرم.

مریم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://shine-.loxblog.com

سلام وب خوبی داری منم یه وب دارم که خوش حال می شم ازش بازدید کنی راستی اگه با تبادل لینکم موافقی بیا خبر بده تا بلینکمت

مارال یا موزا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

عکسهای وینکست قشنگ بود

نگین سالارپور یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25

من عاشق هانامنتانا هستمبرچسب هایش را هم دارم ولی هر کاری می کنم نمی توانم وارد بازیش شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد