رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

جملات انگلیسی به همراه معنی آنها

love my EYES when u look into them,

I love my NAME when u say it,

I love my HEART when u love it,

I love my LIFE when u are in it.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی..... 

  

 

 

My heart is made 2 luv u, my lips are made 2 kis u, my eyes r made 2 c u, my

hands r made 2 hold u, evry part of me wants u, bcoz i was made just 4 u!!

قلبم برای دوست داشتن تو ، لبام برای بوسیدن تو ، چشام برای دیدن تو و دستام برای نگه داشتن تو بوجود اومدن؛ چون من فقط بخاطر تو ساخته شدم!!!!

  

 

 

 

A real friend 
 
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.

یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفتن.

  

  

 

life is a road and you are its passengers so , be careful about the value of your times , maybe you wont be in the road tomorrow

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم

   

 

 

Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you

چنان زندگی کن که کسانی که تو را می شناسند، اما خدا را نمی شناسند
به واسطه آشنایی با تو، با خدا آشنا شوند

  

  

 بقیه ی جملات در ادامه ی مطلب:

ادامه مطلب ...

استرس

  

 هر چه میزان استرس شما بیشتر باشد حرکت بیشتری در تصویر می بینید

 

 

عکس های آرمان کوچولوی 5 ماهه

 

 

بقیه ی عکسا در ادامه ی مطلب:

ادامه مطلب ...

whatya want from me

اهنگ بسیار زیبای ادام لمبرت به نام "whatya want from me"  

(از من چی میخوای؟)  

 

  

 

برای دانلود اهنگ و مشاهده ی متن و ترجمه ی اهنگ به ادامه ی مطلب برید

ادامه مطلب ...

انواع مدل مو

 

 

 

بقیه عکس ها در ادامه ی مطلب:

ادامه مطلب ...

دانشجو در کشور های مختلف

ژاپن: به شدت مطالعه می کند و برای تفریح ربات می سازد!


مصر:
درس می خواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک، در و پنجره دانشگاهش را می شکند!


هند: او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی می شود و همزمان برادر دوقولویش که سالها گم شده بود را پیدا می کند. سپس ماجراهای عاشقانه و اکشنی(ACTION) پیش می آید و سرانجام آندو با هم عروسی می کنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود!

 

عراق: مدام به تیر ها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دهد ودر صورت زنده ماندن درس می خواند!  

 

 . 

بقیه در ادامه ی مطلب:

ادامه مطلب ...